Instagram Reels – un concept (semi) nou marca Facebook, prin care poți partaja și descoperi videoclipuri scurte și captivante. Noul instrument a fost primit cu mare entuziasm de către utilizatorii Instagram, iar în prezent, Reels este disponibil în 50 de piețe la nivel global, inclusiv în Marea Britanie, SUA și Suedia. Pe scurt, funcția reprezintă o nouă modalitate de a înregistra și de a partaja clipuri până în 30 de secunde.
Instagram încurajează folosirea acestui nou instrument. Feedul Reels se găsește pe pagina de explorare Instagram. Acolo poți vedea atât conținutul utilizatorilor pe care îi urmărești, cât și cel postat de alte conturi populare și în trend de pe Instagram.
Toate aceste caracteristici reprezintă o oportunitate excelentă pentru utilizatorii care vor să ajungă la mai mulți urmăritori. Cu toate acestea, algoritmul din spatele Reels rămâne încă misterios. Unele tipuri de conținut Reels au acum prioritate, cum ar fi video-urile cu umor și divertisment, iar altele încep să scadă în algoritm. Cei de la Instagram fac referire la video-urile de calitate scăzută, dar și cele distribuite de pe alte platforme, cum ar fi Tik Tok.
Cum funcționează Instagram Reels?
Prin acest instrument de pe Instagram poți crea videoclipuri verticale, în format de până la 15 secunde, cu muzică și sunete variate, dar și cu o grămadă de efecte, care până acum puteau fi folosite doar pe Stories.
Deci, Instagram Reels are practic toate caracteristicile unui videoclip de pe Tik Tok, singura limitare este imaginația. Acest format poate fi partajat cu prieteni și followeri și are tendința de a crește timpul de utilizare a aplicației, datorită conținutului video extrem de divers.
Cum poți folosi Instagram Reels?
Această funcție este excelentă pentru a extinde audiența și pentru a te adresa unui public mai vast, întrucât conținutul video poate fi partajat prin mesaj direct, în stories sau direct în Explore. Ca și în cazul videoclipurilor de pe Tik Tok, există posibilitatea ca acesta să poată fi vizualizat de persoane care nu sunt abonate la contul de Instagram.
Pentru cei care dețin un business, recomandăm crearea unui conținut autentic, rezonabil, unic și captivant. Instagram Reels reprezintă un instrument valoros pentru a ajunge la un public extins și de a crea o comunitate interesată în jurul afacerii tale.
Câteva idei pentru Instagram Reels:
- Începe prin a-ți prezenta produsele sau serviciile, întrucât conținutul video de doar 15-30 de secunde îți oferă șansa de a face un mic spectacol și de a fi creativ.
- Arată ”o zi din viața ta”. Aceasta este o modalitate excelentă pentru branduri de a oferi clienților un sentiment real al stilului de muncă și poate fi util pentru a evidenția modul în care un produs se potrivește în rutina zilnică a altcuiva.
- Evidențiază modul în care creezi produsele sau furnizezi serviciile. Acest lucru funcționează deosebit de bine cu produse realizate cu o componentă manuală sau servicii furnizate cu o atenție specială și personală.
- Ajută clientul să ia decizia de a-ți cumpăra produsul prin partajarea unor modalități unice de utilizare a acestuia.
- Creează clipuri video captivante cu întrebări pentru a afla părerea abonaților despre produsul/serviciul tău.
- Partajează conținut video distractiv și educațional, dar creează emoție prin intermediul acestuia.
Acum, când ai toate aceste idei și recomandări, dar simți că îți lipsește inspirația și ai nevoie de consultanță pentru o strategie completă, suntem aici să te ajutăm! În timp, am învățat să ne adaptăm nevoilor fiecărei afaceri și să ținem pasul cu trendurile. Contactează-ne pentru a stabili o întâlnire! Te invităm să ne urmărești și în Social Media pentru a fi la curent cu activitatea noastră!