Trend-urile se schimbă, iar odată cu ele, se schimbă și strategia de comunicare pentru orice afacere. Cu siguranță, Instagram se află acum în top-ul celor mai utilizate aplicații. Te întrebi și tu dacă locul afacerii tale este și pe această rețea și ce îți poate aduce ea în plus? În continuare, vom prezenta ”pe înțelesul tuturor”, ce poate însemna Instagram pentru afacerea ta.
Cel mai simplu răspuns la întrebarea ”am nevoie de un cont de Instagram pentru afacerea mea?” este acesta: ”unde găsești publicul tău țintă, acolo trebuie să fie și afacerea”. Dacă oamenii care ar putea să îți devină clienți se află și pe această rețea, atunci, cu siguranță locul tău este acolo unde sunt ei activi! Este important să ne uităm și la trend-uri, să facem niște preconizări și să încercăm cât mai multe medii și metode pentru a ajunge la un grup țintă.
Unii clienți cu care colaborăm se arată din start foarte reticenți privind promovarea pe Instagram. Este de înțeles acest lucru, deoarece după ani de creare de conținut și promovare doar pe Facebook, de exemplu, este mai dificicil să te încrezi într-o altă platformă. Dar, din nou, pentru orice afacere este un #must să exploateze orice mediu unde sunt potențiali clienți. Instagram este un mediu cu potențial imens pentru a dezvolta un brand și a aduce clienți noi. Îți prezentăm mai jos câteva lucruri de bază pe care trebuie să le știi despre această rețea și instrumente pe care le poți folosi pentru a te promova.
În încheiere, nu ne rămâne decât să îți spunem că Instagram poate oferi numeroase instrumente pentru a crește imaginea și vânzările brand-ului tău. Însă pentru a aduce rezultatele pe măsură, este important să ai pusă la punct o strategie cap – coadă, o pâlnie de vânzări. Dacă ai nevoie de o echipă creativă care să îți fie alături, suntem aici pentru tine!
© Toate drepturile rezervate Parametru Productions | Politica de confidențialitate | Termeni și condiții