Instagram - locul pentru orice brand!

     Trend-urile se schimbă, iar odată cu ele, se schimbă și strategia de comunicare pentru orice afacere. Cu siguranță, Instagram se află acum în top-ul celor mai utilizate aplicații. Te întrebi și tu dacă locul afacerii tale este și pe această rețea și ce îți poate aduce ea în plus? În continuare, vom prezenta ”pe înțelesul tuturor”, ce poate însemna Instagram pentru afacerea ta.

Afacerea ta și publicul țintă

     Cel mai simplu răspuns la întrebarea ”am nevoie de un cont de Instagram pentru afacerea mea?” este acesta: ”unde găsești publicul tău țintă, acolo trebuie să fie și afacerea”. Dacă oamenii care ar putea să îți devină clienți se află și pe această rețea, atunci, cu siguranță locul tău este acolo unde sunt ei activi! Este important să ne uităm și la trend-uri, să facem niște preconizări și să încercăm cât mai multe medii și metode pentru a ajunge la un grup țintă.


Ce oferă Instagram în plus afacerii tale

     Unii clienți cu care colaborăm se arată din start foarte reticenți privind promovarea pe Instagram. Este de înțeles acest lucru, deoarece după ani de creare de conținut și promovare doar pe Facebook, de exemplu, este mai dificicil să te încrezi într-o altă platformă. Dar, din nou, pentru orice afacere este un #must să exploateze orice mediu unde sunt potențiali clienți. Instagram este un mediu cu potențial imens pentru a dezvolta un brand și a aduce clienți noi. Îți prezentăm mai jos câteva lucruri de bază pe care trebuie să le știi despre această rețea și instrumente pe care le poți folosi pentru a te promova.

  • Contul de Instagram | Puterea pe această rețea o deține vizualul, iar asta înseamnă că trebuie să ai un cont atractiv, un feed unic, astfel încât utilizatorii să fie interesați să îți vizitezi profilul.

  • Call to action | Pe Instagram poți face trimitere către un singur link – cel din bio, de aceea asigură-te că îl folosești pe cel potrivit și postările tale fac trimitere constant către acel link. Recomandăm să fie site-ul tău. 

  • Cum și când postezi | Este important să îți dai seama când publicul tău este cel mai activ (după numărul de interacțiuni/vizualizări la postări) și să te adaptezi în funcție de aceste date. Încearcă să găsești un echilibru, nu suprasatura urmăritorii tăi cu conținut. Fii autentic în descrierea postărilor, astfel încât publicul să rezoneze cu ce ai de oferit.

  • Stories – un #must | Degeaba postezi constant, dacă nu ești la fel de activ pe stories! Acolo este o probabilitate mult mai mare ca urmăritorii să te vadă și să interacționeze cu tine. În stories poți posta despre munca la birou/colegi/oferte/orice este relevant pentru brand și audiență.

  • #hashtag-urile potrivite | Nu uita la fiecare postare să folosești hashtag-urile relevante pentru afacerea ta și publicul tău țintă, astfel potențialii urmăritori te vor găsi mai ușor.

  • Influenceri pe Instagram | Cu siguranță, această rețea a devenit ”raiul” influencerilor. Acest lucru este un plus și pentru promovarea brand-urilor, deoarece pot avea acces mai ușor la diverse comunități. Colaborarea cu un influencer sau un nano-influencer poate aduce un boost semnificativ pentru brand-ul tău pe Instagram. Vezi mai multe detalii în acest articol.

     În încheiere, nu ne rămâne decât să îți spunem că Instagram poate oferi numeroase instrumente pentru a crește imaginea și vânzările brand-ului tău. Însă pentru a aduce rezultatele pe măsură, este important să ai pusă la punct o strategie cap – coadă, o pâlnie de vânzări. Dacă ai nevoie de o echipă creativă care să îți fie alături, suntem aici pentru tine!

Vizualizari: 4