Ședința foto pentru afacere - un lux sau o necesitate? 

     Tu cum îți prezinți afacerea? Care este conținutul vizual pe care îl arăți clienților tăi? De foarte multe ori, când antreprenorii aud de o ședință foto, se gândesc la sume de bani aruncate în vânt. Se întreabă de ce ar avea nevoie de așa ceva, dacă au telefoane performante, cu care ar putea să facă poze la absolut orice. Nu încercăm prin acest articol să te convingem că telefoanele nu își fac treaba. Am vrea doar să îți prezentăm ce poate însemna o ședință foto profesionistă pentru brand-ul tău și de ce ai avea nevoie de ea.

Fotografia face parte din ambalajul produsului

     Indiferent de domeniul tău de activitate și produsele sau serviciile pe care le vinzi, clienții tăi sau potențialii cumpărători au nevoie de conținut vizual, poze și materiale video pentru a afla mai multe despre tine. Nu uita că ambalajul este cel văzut de clienți, iar fotografia face parte din acest ambalaj.       O fotografie profesionistă inspiră mai multă încredere în brand-ul tău și în calitatea produsului sau a serviciului. Fie că lucrezi sau nu cu o agentie de publicitate, lasă-ne să îți prezentăm câteva dintre avantajele unei ședințe foto.

Unde să folosești materialele din ședința foto

  • Asigură-te că pozele de pe site-ul tău sunt la o calitate excelentă. Fie că este vorba despre un site de prezentare sau un magazin online, conținutul vizual trebuie să inspire profesionalism și încredere.

  • Fotografia de produs. Fie că sunt realizate la studio, la o agenție de publicitate sau la sediul tău, fotografiile de produs sunt un #must, deoarece reprezintă, efectiv, baza afacerii tale. De aceea ar trebui să fie realizate de profesioniști.

  • Arată-te lumii! Poze cu echipa ta, colaboratorii și partenerii sunt necesare pentru prezentarea și creșterea afacerii tale. Astfel, clienții tăi te vor vedea și dintr-o perspectivă umană, nu doar comercială.

  • Evenimente importante! Un brand care se respectă, va avea un fotograf profesionist la orice eveniment important. Fie că este vorba despre o aniversare, o conferință sau o petrecere, rolul fotografului este să se asigure că surprinde cât mai multe momente și cât mai mulți invitați. Asigură-te că ai și tu unul la evenimentul tău.

Ședința foto vs. “facem poze cu telefonul că are camera bună”

     Am spus că nu e indicat să faci poze cu telefonul? Niciodată! Ba chiar e indicat, dacă vrei să le postezi pe Social Media, să arăți în timp real ce se întâmplă. Pozele realizate cu telefonul sunt apreciate pentru naturalețe și vin ca o completare la pozele profesioniste pe care le ai deja în portofoliu. Desigur, chiar și atunci când faci poze cu telefonul, asigură-te de calitatea optimă a acestora și de o încadrare decentă.

     Nu ești sigur dacă ai nevoie de o ședință foto pentru brand-ul tău? Sau te-am convins și vrei mai multe detalii? Contactează-ne și 
cere o ofertă de preț! Suntem o agentie de publicitate activă și pe Social Media, unde îți răspundem cât ai spune ”cheeese”.  

Vizualizari: 4